Kamis, 19 November 2015

7 Berguna Laman Natural Remedies For Batu Buah Pinggang

7 Berguna Laman Natural Remedies For Batu Buah Pinggang

Adakah anda sakit dan bosan dengan mereka ubat-ubatan dan lebih ubat kaunter yang anda mengambil untuk batu karang? Baik ia adalah masa yang anda memilih untuk ubat semula jadi untuk batu karang. Anda akan belajar barangan makanan biasa dan biasa yang boleh membantu anda lulus batu semula jadi. Unluckily, beberapa doktor tidak mengesyorkan penggunaan diet untuk membantu mengepam batu-batu ini. Tetapi mereka mengesyorkan untuk anda minum air yang banyak. Anda perlu mengambil 100 auns air setiap hari.

Apakah ubat semula jadi?

1. Anda perlu mengelak daripada mengambil makanan pedas hingga batu anda lulus. Anda perlu ingat bahawa makanan pedas meningkatkan kemungkinan untuk anda mempunyai batu karang. Pencegahan adalah perkara terbaik yang perlu anda pertimbangkan dalam apa-apa penyakit. Dan ia benar-benar akan masuk akal jika anda perlu untuk mengelakkan kari dan rempah.

2. minum Optimum air suling dan ditapis. Mengapa suling? Perlu diingat air suling adalah air pada bentuk yang paling tulen dan ia tidak ditambah ke dalam komposisi batu-batu. Anda perlu mengambil sekurang-kurangnya 2,3-3 liter air setiap hari. Dan sekali lagi tip ini akan membantu anda banyak untuk mengelakkan masalah batu ini.

3. Bersihkan mengambil terlalu banyak kafein. Ini juga satu perkara yang kemestian bahawa anda perlu dipertimbangkan sehingga pas batu buah pinggang anda.

4. Anda boleh mengambil Parsley. Ia adalah makanan tambahan yang hebat untuk membantu mengelakkan masalah ini. Ia kaya dengan serat yang boleh membantu anda toksik siram.

5. sayur-sayuran hijau atau apa-apa jenis sayur-sayuran itu kaya dengan kandungan klorofil amat penting. Ini adalah ubat semulajadi yang sangat baik dan berkesan untuk batu karang.

6. Ia juga merupakan perkara yang penting ke luar diet dengan kandungan klorofil yang tinggi. Hanya cuba makanan seperti pasli, asparagus dan wheatgrass. Sayur-sayuran boleh membantu anda berkaitan dengan memabukkan badan anda melalui usus.

7. Mempunyai senaman; ini adalah berguna kerana ia boleh membantu menggerakkan batu-batu di dalam buah pinggang. Menggerakkan batu karang akan membuat ia sangat berfaedah.

8. Anda boleh menggunakan asid fosforik untuk membubarkan batu. Ubat ini akan bekerja dengan menggunakan minuman yang mempunyai banyak asid fosforik untuk membantu anda membubarkan mereka batu-batu kalsium.

Ubat-ubatan ini semula jadi untuk batu karang adalah sangat penting untuk kesihatan anda. Anda boleh mempertimbangkan ini dan melihat keputusan. Anda perlu ingat alternatif semula jadi adalah lebih selamat daripada ubat-ubatan ke atas kaunter.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar