Kamis, 19 November 2015

Kembali Stretcher Gambaran Keseluruhan

Kembali Stretcher Gambaran Keseluruhan

Tanaman baru pengusung belakang adalah berita yang besar pada masa kini untuk mereka yang mempunyai sakit belakang yang lebih rendah, atau perasaan kembali otot sekadar ketat.

f anda telah berlaku di sekeliling rasa seperti anda kembali hanya perlu muncul, atau anda mengalami rasa tidak selesa dari jam duduk di kerusi pejabat, salah satu daripada alat-alat ini boleh membantu anda.

Lynx Portable Kembali Stretcher

Mungkin perkara yang paling panas dalam tanaman baru ini kembali peranti regangan adalah Lynx pengusung belakang mudah alih. Ia agak jelas mengapa ini menjadi popular, kerana ia mempunyai beberapa kelebihan berbanding persaingan. Pertama sekali, ia adalah mudah alih. Anda boleh lipat perkara ini dan runtuh ke bawah untuk meletakkan ia ke dalam beg penyimpanan, dan ia hanya akan menjadi 20 inci sebanyak 12 inci sebanyak 3 inci. Dan ia hanya mempunyai berat lima setengah pound. Tidak buruk, anda hanya boleh lambungan dalam pengambilan batang ke pejabat.

Apa yang anda perlu lakukan adalah terungkap dan melanjutkannya itu merasa aman pergelangan kaki anda dalam menyokong kaki. Kemudian anda menggunakan tangan anda pada mengendalikan leverage dan regangan! Ini adalah jenis terbaik daya tarikan - tarikan yang dikenakan dan yang anda mengawal. Pengilang mengatakan bahawa anda boleh memanjangkan tulang anda dengan lebih daripada satu inci dan yang akan meningkatkan fleksibiliti sendi di samping membantu anda untuk mencapai penjajaran tulang belakang yang lebih baik.

Lumbar Extenders

Perkara pertama yang kita akan lihat adalah extenders lumbar mudah. Ini terdiri daripada satu pihak rata berhadapan dengan sisi cembung bagi kamu, atau untuk adakan antara belakang anda di belakang kerusi anda. Mereka membantu untuk menggalakkan postur duduk yang betul dan memberi sokongan kepada belakang anda. Sesetengah daripada mereka juga boleh digunakan tanpa kerusi anda. Hanya menurunkan extender lumbar di atas lantai, terletak di atasnya dan berehat.

Kembali Stretcher -Ab Trainers

Kemudian kita mempunyai orang-orang peranti yang gabungan pengusung belakang dan jurulatih iklan. Mereka jenis kelihatan seperti kerusi, walaupun seorang yang gerbang kembali dan jauh dari kaki anda seperti yang anda bersandar di dalamnya. Menurut pengeluar, apabila anda bersandar pada peranti ini ia mengembang jarak antara cakera anda dan melegakan sakit belakang di samping membantu untuk menyelaraskan semula tulang belakang anda. Saya rasa bahawa anda boleh mendapatkan dalam senaman ab juga oleh tersandar dan kemudian bersandar ke hadapan.

Penggelek buih untuk kembali regangan

Dan jangan kita lupa dipercayai lama. Saya telah melakukan backstretching saya dengan penggelek busa mudah untuk tahun. Saya telah cukup gembira dengan keputusan saya. Dengan menggunakan adalah kesederhanaan itu sendiri. Hanya baring di atas roller dalam berorientasikan berserenjang dengan tulang belakang anda. Menghancurkan senjata anda di depan dada anda dan tahan mereka longgar dan menggunakan kaki anda, hanya melancarkan kembali anda ke atas roller atas dan ke bawah. Saya benar-benar seperti keupayaan untuk berhenti seketika di mana-mana satu bahagian belakang saya hanya berehat dan menyediakan tambahan regangan untuk bahagian belakang saya menggunakan roller.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar